Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
DiARi KECiL HiDAYAH MOHKTAR

Tuesday, October 29, 2013

warna ni cam comel je, emmm cam cantekk jee . emm .


eh rasa nya dah patut sibuk fikir tema warna untuk majlis tu nanti. Tapi takde la buat majlis gah gah. majlis as simple as we can jeee. kalau boleh nak jemput adik beradik dengan jiran jiran je. sedara mara pun tak nak jemput. Boleh?

Eh kepada sepupu sepapat, stalker, kengkawan kalau ade yg bace, aku jemput pun nanti tebuk2 je ye? lol.

mak baru je cakap td, 
"nak tunggu sampai bulan 1 esok, dah berpuluh warna engkau pilih agaknya"

hahaha relax lah mak, relax ! selagi baju tak jumpa selagi tu la warna dia tak fix! okay mak? hehe.

bukan apa, nanti dah sibuk nak g presentation, nak naik sem, nak study, nak bertunang. Eh ! hehe. So kita fikir lah dulu. nanti senang. 

So memula cadangnya,

 pink + kuning

lepas tu fikir anak buah nak lahir seminggu sebelum majlis, kang kena demam kuning puleksss . so terus meng-google warna lain.

next color is green. hijau putih kate nyeee. incek pakwe kate nak hijau putih, mcm warna parti politik katenyeeeeeee.

lepas tu aku balas le, 

"b buat hijau putih, ayang buat biru boleh? nampak sikit kita bersatu, kakaka"

gelak la aku buat lawak politik ni ! hak alah .

tapi aku taknak lah buat warna biru tu. haha . nak kena ada pink jugak !

so fikir punya fikir punya fikir,

kita decide nak warna mint green + pink .

mint green ni macam tiffany green je aku tengok kan. same je. entah kenapa aku nak mint green ni pun entahhhh .


gini la kot warna dia nanti. eh entah, tunggu la lagi 3 bulan . nanti aku update majlis tu pulak. okay.

lama lagi tapi takpe la, kita buat preparation awal awal sikit pasal warna . hihi 

tapi kalau ade warna cecomel tu, bg tahu la. seorang yaya sedang memerlukan. okay ?

okay lah. selamat babai :)



0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.