Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
DiARi KECiL HiDAYAH MOHKTAR

Sunday, October 13, 2013

List Barang Hantaran : Marilah Kita Berangan !

    Al-kisah, seorang gadis sedang merancang untuk hari bahagia. Ceh wah. Mcm nak kawen pulak. Takde la , kita nak berangan je ni. Standard lah berangan nak apa masa majlis sendirikan. 
Disebabkan tahun tahun sudah, aku banyak jugak lah bertungkus lumus buat hantaran 3 orang kakak, so majlis aku nanti, diorang lah kena sumbang pulak tenaga. Nak mengelak? ah tau dahh. Lantak engko la, janji aku bertunang nt. :'>
Lagi pulak nak dekat kenduri tu aku dekat tempat belajar, jd segala proses akan diuruskan oleh mereka mereka yg terbabit.
So.. apa yg aku nak buat masa bertunang nt? eh entah , bertunang tak bg barang sgt kot. Sb GUA MANA ADA DUIT NAK BELI BARAN MAHAL MAHAL ! . ha kenn . so kita beli yg bajet2 je harga dia. :'>


bajet yang insyaALLAH ada tu, maybe dalam seribu untuk beli barang dan gubahan. Mana dapat duit? eh ada lah rahsia . hiks.

jadinya sb nk jimat sangat, ni je mampu (insyaALLAH) nak diberi ke pihak lelaki itewww. 

1. Sireh junjung.
2. Buah-buahan.
3. Kek / cupcake.
4. Baju nikah
5. Facial care
6. Wallet ngan belt 
7. perfume maybe kasut maybe ha suruh mak buat kek ikan mak tu . emmdap! 

Cukup lah tu kot. Nak mahal2 nanti kawen ayang bg, ni ayg takde bajet yg cukup lg ye incek pakwe. 

Tema? hmmm takde warna tema utk majlis tu nanti. Belum dapat lagi tema dia. Sedih amat! semua kale kakak2 dah guna. Abes adik dia ni dapat sisa sisa je kale :'<

Mak suruh buat warna BIRU . tp hati nak buat warna KUNING + PINK. Biru pink pun lawa. Merah pun lawa. Eh! semua warna lah lawa. 

Mak andam dah tempah dah utk majlis tu, tempah awal awal sb nt time tu org cuti sekolah, ramai nak rebut mak andam. Mak andam biasa yg make upkan kitorang adik beradik tu dah takboleh nak selit selit masukkan seorang hidayah dalam jadual dia. So kita guna mak andam lain je .

Suka ah nak tempah mak andam bila pun. Jeles kenapa?  *jeling*

tengok doodle pun curi kat google . kesah ? tak buang watermark pun. nampak kan jujur dia :'>



Ha lagi satu. Baju masa kenduri. hmm hmm . baju masih samar samar je. ade aku recycle baju baju raya je nanti. Susah nau. 

Tapi dapat berita lak yang bakal-emak-mertua nak belikan baju. hikhikhik. 

So nanti kalau semua dah siap, aku update lagi pasal barang barang tu. 

XOXO . Publish! 

eh acah acah lisa surihani pulekssss . okay bye . 

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.