Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
DiARi KECiL HiDAYAH MOHKTAR

Tuesday, October 8, 2013

KiSAH



Pada suatu malam yang tak berapa nak sejuk , seorang hidayah sedang duduk dihadapan laptop. Lalu tiba tiba jari jemarinya menari nari di keyboard . 

Ish. Malam ni saja nak update sikit buat sesi luahan perasaan. Perasaan? Ha lah perasaan! 

Tengah serabut ni report tak siap lagi. Semua sb malas nak buat lah!


Cukup tak aku nak gambar kan tahap malas tu? Tak cukup lantak engkorang la. Aku malas ni. Tahu tak malas. 
Dah. Senyap. Bagi aku menaip dgn aman.

Sebagai pelajar praktikal yg takde kerja nak buat, tahap kemalasan tu makin bercambah. Lagi berapa minggu je nak habis praktikal yg mcm tak praktikal ni, aku harap aku lulus dgn cemerlang praktikal yg satu ape pun aku tak buat ni.

Ya ALLAH , tingginya angan angan iols ! :')

Selain malas aku jugak kuat makan sepanjang praktikal yg menyebabkan berat bertambah berkilo kilo. 
Punca dia sb duduk dgn mak, makan pun cukup. Duduk kat tempat belajar, makan kena sukat sukat. Takut duit tak cukup. Seksa nya masa duduk jauh dgn mak :(

Nak expose gamba masa kurus ke gemuk ke ? Takmo takmo takmo. 





Tu lah engko, masa berat empat puluh lima kilo gram dulu tak nak cuba maintain. Ni dah cecah 50 engkau meroyan. 

Nak kurus sikit je lagi :(

Apa ? engkau ingat aku nak cerita pasal kau ke dalam blog aku ni? eh KOSSER !  ada hati nak duduk dalam blog aku. Sempit tahu tak.

Dah lah . Ape entah nak type, aku dah runsing pasal report. Tapi tahap malas dia tu tak dapat dibendung.
bye. Muah sikit ! 

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.