Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
DiARi KECiL HiDAYAH MOHKTAR

Sunday, August 4, 2013

Hang Out With Love

Setelah planning ala ala ayat merajuk bulan lepas , dapat ler jumpe dengan incek buah hati . muehehe . rasa kejam pulak tp takpe . hehe . kalau tak tak jumpe la nampaknye yedakk .
So pagi tu dalam pukul 7 dia naik train pergi KL Sentral . Dalam pukul 9.20 kot dia sampai . masa tu aku otw lg . haha . Pagi tu lepas sahur punya lah eksaited nak jumpe buah hati , sampai ke pg tak tidur . takut terlajak . hehe . lepas tu bangun terus siap siap je nak g KL Sentral jumpa dia ;)



Lepas dah jumpa , so mamat ni nak g mid valley . So naik la train nak g mid valley . Pergi mid valley pun tak habis pusing . sampai2 je memasing dah penat , haaa baru sampai tu . dah lame tak berjalan kan . sekali berjalan , nak tercabut kaki . G mid valley pun takde watmende . Usha usha dulu . Sb belum keluarkan duit .

haha lawak gile la incek buah hati ni , gelabah aje keje dia dr KL Sentral sampai lah nak shopping . Gelabah aje . Nak cari ATM tak jumpa pun dia punya gelabah mcm apa . Haha . Masa cari tu , aku penat dah sb pusing3 tak jumpe jugak ATM . ye la tak pernah pergi mid valley , mana aku tahu . hihi .
So aku decided nak duduk + aku dah nampak ATM tu kat situ .

"b , pusing belakang jap"
"pusing mana?"
"sana sana (tunjuk ATM)
"hehehe tu pun ATM"

So sementara ramai bebeno orang nak keluar kan duit diorang yg banyak sgt tu . aku pun duduk duduk la snap snap gambo dulu .



Lepas incek buah hati ni dah kua kan duit dia , kitorang pun jenjalan la . AKu dah penat masa tu . Dia duk pilih pilih jeans ngan baju , aku duduk kat kerusi sb tak larat . Aku ye kan je ape die pilih . Tak reti nak pilih jeans lelaki ni . So suke hati incek buah hati la . kakaka . Baju je aku pilihkan . 
Aku ade gak usha usha handbag kat padini authentics tu . Cantik , tp incek buah hati ni kate , "kang nampak lagi lawa kang nyesal lak" . So tak beli la . uuuu sedih tau .

Dah boring duk kat Mid valley tu , kitorang g KLCC pulak . Sampai sana duk pusing pusing la dulu . Dah puas pusing , baru duk beli barang . Incek buah hati ni td kate nak beli jeans 2 helai , Tshirt 3 helai tak silapnye , tp dia tak beli pun. beli sepasang je . Sibuk suruh aku cari handbag . Dah pilih pilih , takde jugak yg berkenan . 





Pusing lagi laaa . sampai la jumpe benda ni , 





 hehe . jd lah ni . ni pun dah cukup mahal dah aku rasa . hehe , lepas tu kitorang g cop tempat duduk utk berbuka . hahaha . mamat ni boleh tido pulak . aku dah mcm tunggul je sorang sorang .



 Lepas tu turun g amek minachi sorang kat depan suria KLCC tu .

Masa tengah duduk duduk tu , datang lah kapel ni . duk sebelah kitorang . Aku tak kisah pun , tp yg aku kisah , jantan tu tetiba nak pandang incek buah hati atas bawah . Pandang jam , pandang kasut , pandang baju . LU PAHAL MAT ? kerek nak mampos . Rasa nak simbah minyak panas kat muka dia tu .



engko nampak tak mamat tu , yg sebelah incek buah hati tu . dia lah . harap harap semua duit dia hilang gitu je . kakaka . 


 ni la muka orang penat sgt puasa , bejalan sehari suntuk . hihihi . lepas berbuka incek buah hati terus gelabah nak pergi KL sentral sb nak tunggu train dia balik Ipoh tu . takpe sayang , balik la . duit pun dah banyak habis dah semalam .

balik ler , kerja cari duit banyak banyak okay . HAHAHA .

terima kasih utk kasut , untuk beg dan untuk semua nya semalam . sayang awak :)

<3

terima kasih bg bahu masa saya penat , hihi

i love you , sweet heart .

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.