Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
DiARi KECiL HiDAYAH MOHKTAR

Wednesday, July 31, 2013

MiMPi

Jadinya harini nak kongsi pasal MIMPI . okay la , sekarang kan bulan ramadan , jadi mimpi tu mst takde syaiton yg kacaukan . kot la . tolong betulkan kalau salah . hihihi .

jadinya nk berkongsi mimpi mimpi aku sepanjang ramadan ni . takde la banyak sgt . hikhik . tp rasa nak kongsi jugak . 

okay ni antara mimpi mimpinya .

1. MIMPI BUNGA BUNGA MEKAR DALAM RUMAH . 

mimpinya bermula mcm ni... eceh.. haha.. okay camni . masa ramadan keberapa tah kan , aku ade mimpi masa tu aku dr mana tah , lepas tu aku balik rumah . tujuan nak balik tu sb ada orang cakap , ada bunga cantik sangat (macam bunga lili) orang jual . so aku balik la sb eksaited la org kate . hihi . tp mase aku cari bunga tu , bunga tu takde.

aku pun terus balik je sb frust la kekonon nye . masa aku balik tu , aku jd happy sb nampak bunga tu kat tepi pintu . aku pun nak petik la . tp tetiba pintu terbukak pastu ada banyakkkkkkkkkkk sangat bunga lili tu kembang kat ruang tamu rumah . uishhh eksaited gile la tgk bunga tu . lepas tu aku round satu ruang tamu tu sb aku happy sgt nampak bunga tu .

hehe , lepas tu mak cakap . dah tu , kawal diri sikit . lepas je mak cakap cam tu , bunga bunga tu pun hilang sikit demi sikit . ade nampak 3 ke 5 tah kuntum bunga yg dah dipetik atas meja . mak cakap , nt nak letak dalam pasu bunga . lepas tu aku pun tersedar . haha ..

aku try la google maksud mimpi tu sb nak tahu ape maksud die kan . so memacam la aku jumpe . 
ade yang kate jodoh nak sampai , ade yg kate orang nak dtg rumah . memacam lg la. 
aku pun xtau . haha . 

2. MIMPI BABY KECIL YG MANJA SGT. 

okay la mimpi ni aku risau sikit . sb ade orang pernah cakap kat aku , kalau mimpi bebudak ni , maybe saka or gangguan makhluk halus . but then i'm just thinking , well its ramadhan . tp tak tau la kan . Wallahualam.

okay mimpi dia macam ni , aku mimpi aku ada baby . lelaki . comel sangat budaknye . manja , dalam mimpi tu dia taknak bg langsung aku berenggang dgn dia . kalau aku berganjak sikit je dia menangis . tp bila aku dekat tu pandai pulak dia gelak . mimpi baby ni takde la panjang nau aku rasa kalau nak type . hahaha . so apa sekali pun makna mimpi baby ni , aku berserah kepada ALLAH yg menentukan :)

3. MIMPI ORANG YG SAMA BERULANG KALI. 

Mimpi yang ni pulak , pasal seorang LELAKI yang sama yg asyik asyik muka dia je datang dalam mimpi aku . rasa nak bekhen je mamat tu , sb kenapa lah mesti dia yg masuk dalam mimpi aku ? kenapa bukan incek buah hati ? haaaa ini boleh mendatangkan kekeliruan tau !

so asyik asyik muka dia je . dah lah tu , dalam mimpi tu dia asyik sakitkan hati aku , lepas tu duk sengih sinis baik punya dalam mimpi tu . Eleh sangat la mamat tu . Siapa dia yg masuk dalam mimpi aku tu , biar lah aku dan diri aku je tahu . (senyum jahat) muahaha .

cam biasa la , dah asyik muka dia je dalam mimpi aku . aku pun google . Allahu maksud mimpi tu rasa nak terjun tingkat 16 sekarang jugak tahu tak . ek eleh betul . tak nak mention kat sini . nanti kalau korang baca jd doa pulak , tak memasal . 


kekadang aku pun pelik kenapa mimpi mimpi ni datang kat dalam tidur aku . mainan tidur ke ? petanda ke ? aku pun tak tau . ni antara mimpi2 aku yg aku sempat ingat la sepanjang bulan puasa ni . yg lain tak ingat . haha . korang kalau ade pendapat pasal mimpi aku ni , boleh lah komen komen kat bawah tu . shoutbox hilang :'( nak buat baru dah lupa . okaylah . terima kasih sb singgah . XOXO *hug & kisses*



0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.