Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
DiARi KECiL HiDAYAH MOHKTAR

Sunday, August 11, 2013

Happy Eid People


So rasa nya tak terlambat lagi nak wish selamat hari raya kat korang kan ? Mintak maaf kalau ada terkasar bahasa , tersinggung perasaan . Halalkan semua ye .
 :)

So tahun ni rumah kami dimeriahkan dgn 14 orang ahli keluarga (menantu dan cucu) yg sesama beraya dgn kami 8 beradik di Felda Palong Sebelas .Best sb kumpul ramai ramai . Yang tak best nye aku sorang je gegirl yg SOLO kat rumah . T_T









Gambar aku dgn mak abah ade , tp sb baju aku nampak besar dan aku nampak sgt gemuk so aku tak upload . HAHHAHAHAHA . 

Pic yg lelaki lelaki lg 4 orang takde . susah nau nak bergambar . 

Pepagi raya 1st tu kitorang g raya kat Nyalas ngan kat Muar je . G rumah lain semua orang takde . Last last balik rumah , makan kat rumah sendiri je . Sedih ! haha .

Malam tu kitorang buat BBQ kat rumah . Tp takde gamba sb tak snap . Memasing sibuk nak makan je . hihihihi . 

Raya kedua .

Balik kampung . Pergi rumah atok pastu g umah mak ibah , Rumah Tok Adam ngan balik kampung sebelah abah . 

Makan banyak sgt agaknya , yg demam , demam . Yg muntah muntah , Cirit birit semua complete . HAHAHA .
TErkejut kot makan banyak sgt . hihihi . 
duit raya pun xdapat banyak . sikit jeeeee :'(

CEDIH !

Tp Raya tahun ni boleh la meriah dia . haha . Tak meriah sb tak dapat duit raya kot ? kikiki .

Raya Ke 3 .

Pergi rumah Kak Iza bertunang . Depan rumah je punn .


Selamat bertunang Kak iza :)

Dan tak lupa pic aku yg bakal menjadi tunangan orang hewhewhewhew . ONE DAY . InsyaALLAH :)


Dah lah , lepas ni tahun tahun depan ke , aku nak update pasal aku pulak jd tunangan orang HAHAHHA 

Buwerk . 

bye



0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.