Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
DiARi KECiL HiDAYAH MOHKTAR

Sunday, November 4, 2012

susahnya :(



boleh maafkan tp susah nak lupakan . haha . lumrah lah . aku pun tak tau kenapa aku mesti sampai ke harini kecewa . haha . dia masih dgn aku . :)


kenapa aku kena risau ?
kenapa aku kena rasa pedih dalam hati ?

aku risau sebab kalau kalau ada lagi yg berjaya rampas hati dia . 
rampas takhta aku kat hati dia .
hey pempuan .


                                                    
                                             (҂`☐´)︻╦̵̵̿╤─── \(o_o")/



sebelum aku tembak kau , baik kau jangan kacau relationship aku . HAHAHA *evil laugh*
no . just please stay away from us . 
                               walapun korang nak cakap ape pun . just stay away from us .  (˘̶ِ̀ ˘̶́ ')
stay away . stay away . 


ni nampak ? 
tp orang cakap tepuk sebelah tangan takkan berbunyik ye dak ? 

ooo okay . 
let see . 

i'll kill you b . 
haha .
love , 
ayang . 
<3





0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.