Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
DiARi KECiL HiDAYAH MOHKTAR

Tuesday, November 13, 2012

november rain


so seperti entry yg sebelum nya . aku ada masalah dgn si dia . aku pun tak tau kenapa lately byk sgt masalah kitorang ni . hmm

so bia aku sambung je lah ea ? so start gado yg mcm dalam entry lepas tu . kitorang mule makin panas hati la memasing .
sedih sangat . dr hal kecil , jd besa . 
ini lah first time aku rasa yg buat aku kecewa frust semua lah .
ye lah sape tak frust . bile gado ngan org yg kite sayang kan ?
so bunga bunga bergaduh pun mula bila aku start merajuk . 
aku balas bbm die nak taknak je . kalau die call lg haram aku nak angkat .
ala bukan aku sengaja pun nak merajuk .
abes tu kecik hati kan :( .

dan bibit2 pergaduhan pun bermula . 
aku tak nak reply , merajuk le konon . hahha .
sampailah satu tahap die dah marah sgt sb aku tak layan die ,
sayang please la tgh merajuk mmg tak la aku nak layan kan ?
gado punye gado .


dan aku pun menangis dgn rasa sedih danpilu nye bile perkataan ni semua di type oleh insan paling aku sayang .
aku nangis lah , mane boleh tahan sedih bile kua nye perkataan CLASH tu .
aku cakap pergi mati tu bukan sb nak suruh die mati :(
tp sb aku nak suruh die bawak pergi jauh2 perkataan tu . 



pastu esok nye . die bbm aku cam biasa . tp last2 bergaduh lagi . menangis lagi . hmm . 
aku call ah akak aku , ngadu sampai nangis2 . first time aku kecewa aku ngadu kat dia sb tak tahan sedih sgt . hmm 
die bbm aku , aku takreply . so die msj aku . msj punye msj . aku cakap semua ape aku rase kat die . pastu die pujuk aku .
ni le ayat memujuk die . hahaha .


tp sayang nye . kami bergaduh semula . 
aku la degil . jual mahal nau . aku keluar tgk cerita ISTANBUL AKU DATANG .
die bbm aku tak reply . ala nak merajuk lama sikit pun tak boleh . blerghhhh !!
gaduh lg . sedih pedih jiwa aku . dah la masa tu tgh keluar .
die off fon die lepas die cakap yg die dah deactivated FB die semua . dia nak tuka num supaya takde sape pun yg akan terluka . 
aku call la ayah dia terus .
tp die mara aku , cakap kenapa call ayah dia ?
masa tu kitorang , maksud aku , aku , syifa , palin zana ngan si mirin nga lepak kat dataran .
sb kan terlampau marah sedih frust buat kesekian kalinya , aku campak bb aku . 
ah tak kira dah . bengang k bengang .
tp aku tahan je sedih masa tu .

layankan citer ISTANBUL AKU DATANG .
cerita tu pulak romantik sgt . ish sakit hati aku tgk tau . grrr .
pastu ade babak2 sedih . ngan aku sekali menangis tgk citer tu :(
hmmm sedih okay .

last aku bbm si dia . aku cakap . i love u , whatever happen .
hmm .
serious aku tak henti menangis bila ingat kan apa dia cakap kat aku , suruh cari orang lain .
mana bolehhh . sesuka nak cari org lain . wah2 .

nangis sampai sepet2 mata .

ni lah hasil menangis . haha tp ni dah tenang sikit masa ni . sb masa ni amal kan , redha pasrah menyerah :D
terpaksa di crop sb takpakai tudung :p
sekarang aku dgn dia dah kira baik lah . masing2 pun campak ego ketepi sb nk jaga relationship ni .
dia pun ade lah pujuk2 aku ajak g langkawi nanti . kalau jd insyaallah .
aku pulak nk g gambang . haa boleh buat gado lagi ni . haha .
cuma sekarang , aku dah jd redha je kalau apa2 yg tak aku ingini jd lagi . 

wish us luck . tak bergaduh lagi ! :)

insyaallah , akhirnya nanti pasti akan ada bahagia :)


tp kalau gaduh gak lagi . kena mandi bunga lah memasing .

=_________=


0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.