Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
DiARi KECiL HiDAYAH MOHKTAR

Thursday, September 12, 2013

Berita Gembira.


Wah, lamenye iols tak hapdet belog iols ni . Dah bersawang sawang dah. Hehe. So ape berita gembira tu?
Berita dia sangat sangat lah gembirakan hari aku sendiri, sebab incek pakwe nak beralih ke stage berikutnya , iaitu , jengjengjengg . BERTUNANG. Weee . hehe .



Gila tak happy? haha . Lame dah tunggu tau, bertahun jugak lah. Akhirnya.... hehehe. So planning awal kitorang dalam bulan february 2014 lah. Awal bulan, maybe dalam 1hb feb 2104 . Doa doakan kami ea ! 

Mak cakap, bertunang ni dugaan die besar, banyak. kadang2 sebelum bertunang pun ada dugaan dia. Dan.......... dugaan sebelum bertunang tu dah pun menunjukkan dirinya..

Wahai kisah kisah cinta yg lalu , move on lah. Jangan lah nak ganggu kami. Tp selalunya yg tak reti nak move on ni bukan lelaki , perempuan. Selalunya lah.. Dan dugaan tu pun dtg dr hamba ALLAH yg tak move on pd Feb 2103 yg lalu. Tp aku baru je baca ke-tidak-move-on-an si gadis itu. LOL!

Alahai ahkak , move la. Jangan lah nak rebut kesayangan sy tu! Kan ramai lagi jejaka yg ada. Ahkak hentikanlah jd stalker hubungan kami ni , lepas tu ahkak rentikan lah meroyan tak tentu hala kat inbox sy . Harap2 ahkak dah move on lah yer. 

Jadi lupakan pasal gadis yg tak move on tu. Oh ya sebelum tu, Tak kisah lah kalau awak dgn dia dulu drpd sy pun, yg penting sekarang dia nak jd bakal tunang saya , dan bakal suami saya dah pungg. 
Jangan lah buat sy naik hangin. hiks.

Hmm, masa pun lama lg kan. Tp aku tgh memikirkan tema yg sesuai utk majlis tu nanti. Confuse ah nak pakai kaler ape mase tu nt. ingat nak warna merah. Tp....... eh semua kaler lawa aihh! 

Nampak pelamin mini yg tu nak , yg ni nak . Baju tu nak , baju ni nak . Argghhh .

ni antara yg aku nak tu . hehe .







semua aku gugel . hehehe . 
tapi apa apa pun,
Doakan kami ye :)

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.