Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
DiARi KECiL HiDAYAH MOHKTAR

Monday, September 23, 2013

Rindu.



normal lah rindu tu. tapi kali ni. rindu tu dalam sangat utk org yg pernah ada dalam hidup ni. bukan nye rindu sbg kekasih . tp rindukan nasihat dan segala kata kata lembut dia yg selalu menyapa di telinga bila aku degil, bila aku jatuh. Aku rindu.

Sb antara orang yg boleh faham aku, dia. Ya. Dia. Siapa dia? Seseorang yg pernah ada. Aku rindu. Tapi aku tak berjaya kesan dia kat mana. Aku cuba kesan kat mana dia berada. Tapi usaha aku sia sia. Aku cuma mampu kirim kan Al-Fatihah. Semoga dia turut rasa rindu yg aku rasa sekarang ni.

Aku nak dgr suara dia lagi. Nak dgr nasihat dia lagi. Nak dengarkan suara dia. Suara dia. Itu antara yg aku paling rindu. Dia ada dgn aku sebelum ada nya cinta aku yg sekarang. Walaupun aku cuba buang dia jauh. Aku gagal. Aku gagal nak buang dia sbg seorang kawan.

Masa aku jatuh. Masa orang yang aku sayang sendiri tinggalkan aku tanpa pesan. Dia yg selalu ada. Selalu. 
Dia yg selalu dgr semua kesedihan aku. Segala luahan hati aku. Aku cuba nak dengar suara dia lagi. Tapi aku taktahu macam mana lagi nak cuba dapatkan semua tu. Aku sms. Aku call. Tapi takde jawapan. 

Kau kat mana? Aku perlukan nasihat kau. Kau! Aku terima yg kau dah pergi jauh dr aku. Yang kau dah buang aku jauh dr hidup kau. Sb kau kata, aku akan dapat yg lagi baik. Betul. Lepas kau pergi , aku jumpa lg baik. Alhamdulillah. Tapi aku tetap rindukan kau. 

Aku nak dgr pendapat kau. Sb aku nak melangkah ke satu alam lain dalam perhubungan. Aku perlukan tiupan semangat dari kau. Kau kat mana? Aku rindu. Walaupun kau cuma sejarah dalam hidup aku, bg aku kau lah yg terbaik. Yg terbaik yg aku pernah ada. Yg tergebu yg ada.

Aku cuma rindukan kau. Tak lebih dr tu. Bila kau nak balas sms aku? Aku harap kau mimpikan aku. Biar kau sentiasa ingat siapa aku dulu. Tak. Aku tak suruh kau ada perasaan balik kat aku pun. Tak kuasa !


Padamkan lah rindu aku ni guna liquid paper. Sb kau taknak muncul nak dgr aku membebel lagi kan? ah. abaikan. Aku harap bila aku jemput kau ke majlis aku, kau akan hadir.

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.