Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
DiARi KECiL HiDAYAH MOHKTAR

Thursday, January 24, 2013

sekian kali nya .

rasanya dah banyak kali dah aku dapat soalan tu . haha . okay lah . soalan tu pun dah sebati dalam hidup aku . sb dah selalu sgt dgr kot . kakaka . soalan nya . jeng jeng jeng .



rasa nya muka aku ni kan . memang muka orang akan tanya soalan tu je kot . soalan dia . 

'tak pernah nampak kau nangis , kau selalu senyum . tak pernah sedih ke?'

kakaka . kau ingat aku robot ke tak nangis ? aku pun reti sedih lah . aku sedih jugak mcm org lain tu . menangis jugak mcm org lain tu  . cuma . aku akan menangis kalau aku terlalu kecewa je.. 
selagi aku boleh tahan air mata aku . aku tahan . tp kalau aku rasa dah tak tertanggung . kau akan tgk betapa kecewa nya aku . sb aku jenis suka pendam . bila aku tak tahan . aku lepaskan . 

seram jugak sebenarnya kalau aku nangis ni . sb aku boleh jd orang hilang akal kalau aku menangis .. 
sb tu aku malas nak menangis . aku tahu kalau aku menangis ape yg akan jd . so better aku tak menangis.. 


tipu lah kalau tak sedih kan ? cuma aku lebih suka senyum . lebih suka biarkan sedih tu hilang mcm tu je kot . 

soalan lagi . 

'jarang jumpa hisyam kan ? tak sedih ke ? kalau sha . sha dah sedih dah ."

soalan si sha tu pun aku dah jawab haritu . hmm . sedih . kecewa bila rindu tp tak boleh nak jumpa . berbulan bulan sekali pun susah . sedih giler kot . bila date di cancelkan sb satu sb yg aku tak boleh terima . aku menangis . aku menangis senyap2 je . 

aku manusia biasa yg ada perasaan suka , gembira , sedih , kecewa , marah semua tu . aku ada perasaan tu . aku bukan manusia sempurna . tp aku cuba . aku cuba jd gembira , kawan dgn ramai org . tp lepas tu orang salah anggap . ah babi nya . orang nak cakap mcm2 . cakap lah . tp sebelum cakap tu pandang lah diri sendiri . malas nk layan orang tak sedar diri ni . kakaka . 

sb tu aku suka keluar g karoke . kakaka . aku nyanyi puas puas sampai tekak sakit . tu jugak salah satu cara aku nak hilang kan kecewa aku . aku g karoke bukan kacau duit kau pun . kakaka . shut up okay .


ni bukti dia . hahaha . seronok karoke ni . hilang stress . hihi . satu lagi cara nak hilang kan stress , g pantai . hehe . seronok . ade angin2 . cuci mate tgk pakwe org . kakakakakaka . tengok pakwe single . kakakaka . nak buat cemana kan . pakwe susah nak dating ngan kite . kakaka . 






hihi . tu je lah kot . selamat membaca haters2 yg sudi menjenguk semuanya . hihihi . 

assalamualaikum jodoh :)


0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.