Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
DiARi KECiL HiDAYAH MOHKTAR

Saturday, December 15, 2012

hmm .



so again . aku ni kecik hati sebenarnya . bukan kecik hati pasal ape . cuma . bila aku ajak jumpa je jawapan dia asyik busy je . cuba lah sekali tu cakap tak busy . setiap kali tanya tiap kali tu lah busy . hey hello , where is ur time with me baby ? arghh sedih oi . merajuk rasa hati ni . bukan sikit2 merajuk ni ha . tp aku taknak lah dia rasa aku ni mcm ape pulak . sesekali tu cakap le tak busy ke hape ke . ni most of the time busy . agaknye kalau dia lah . oneday aku buat mcm tu . dia okay ke dgn semua tu ?
sedih lah .
lama tau tak jumpa . mmg lah jauh . tp jgn lah jd kan alasan taknak jumpa . sayang sgt ke kat tempat keje tu . sampai tak boleh nak jumpa .jumpe le . rindu lah .
susah lah nak senyum tutup sedih . sedih gile tau . bile cakap je nak jumpe cakap busy . busy . busy . busy .
bila nye yg tak busy ??

mmg lah . mesti korang ckp , siapa suruh pilih jauh2 .
haha . tu nama dia jodoh kot ? dah dpt yg jauh . mmg kena terima lah masalah cam ni .
tp aku kan manusia biasa . aku pun nak jugak jumpa die . alahai , susah nya .

ke muka aku ni ada macam muka alien sampai dia susah sgt nak jumpa ek ?
hmm .
aku ni memaksa ke hape ? ah tak kira . kalau tak paksa . tak jalan .
hmm .
tah ar .
confuse okay confuse . 

sedih tau . bila ajak jumpa je bg jawapan yg sama . sedih sangat sangat . 
maybe die ade banyak lagi benda nak fikir selain drpd nak fikir kerenah aku ni kan ? 
but baby please , i miss u so much sayang . kenapa lah sekali pun takde nak bg jawapan yg buat ayg senyum ?
mmg lah . b cakap b taknak janji sb b takut b tak dtg . tp b , tu bukan jawapan yg ayg nk dgr !
sedih giler b...
jawapan yg sama je yg kua dr mulut b.
hmm

kekadang aku rasakan . kalau aku ni accident ke , sakit ke ape ke baru gak nye die nak dtg ek .
agaknye lah . tah lah . tah lah .

i miss u b .
susah rindu tak berbalas ni . kecewa . haha . kecewa k .

nak biasa kan benda macam ni , tp still tak mampu lg . dr dulu sampai sekarang .
b , ayg takpernah berubah . tp nanti kalau ayg berubah . b jgn tanya tau ?
b doa lah ayg tak berubah . tau b ?

writing this with tears ? haha . takde sape tau . aku je tau macam mana rasa nya di reject berkali kali oleh orang yg ke 4 aku sayang dalam hidup . 
kenapa 4 ? 
1-mak
2-abah
3-adik beradik
4-dia 

hurm .
k lah .
byee

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.