Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
DiARi KECiL HiDAYAH MOHKTAR

Saturday, December 8, 2012

i love u mohd hisyam :)


hey hey hey . its my 3rd year being with mohd hisyam !!
:)


tiga tahun yg singkat dan jugak macam2 hal berlaku . gaduh2 sakan semua . haha . but still i'm with him .
with my baby ;)
haha . baby2 . macam2 hal kan jadi . tp kite still together kan sayang . hehe . i love u lah sweet heart :*
hehe.
okay . kira dah 3 tahun aku lah ngan dia ni . dr aku form 4 kot aku kenal die . and aku jugak kenal ramai orang . but then still die yg aku paling sayang :*


hmm aku takde pic baru la nak letak sb dah lame tak jumpe die . i miss him damn much . but then . its okay .
pic lame2 pun kire bg memory la kan . hehe :*
hehe . for this 3 year . mesti lah semua pun harap nak hubungan yg ke arah yg lebih , kire macam upgrade sikit lah kan .
haha .
so baby , faham2 lah . :D
hahaha .
so kepade org2 yg pernah suruh gua move on dr hidup baby gua ni . hmm .
nampak nya gua dah buat satu pilihan yg tepat dgn tak move on ! takpe la . gua anggap semua yg jd tu satu dugaan kat diri gua . 
well . aku harap korang pun suksessss dalam relationship korang . gaduh2 nt rase la ape aku rase . jgn nak kerek sgt cakap partner masing2 tu konon takkan nak tinggal kan engkorang . haha . no . jgn yakin sgt . aku pun tak yakin sgt yg kalau kitorang ni akan jd halal . tp aku tetap dgn dia . dan berserah pada takdir . 
please lah . jangan jd penipu . tipu orang , mainkan hati sb nak kikis orang tu . that rude . okay ?

orang bodoh je buat cam tu . trust me . one day dapat balasan gak kan . well . tu je lah nak cakap .
hehe .
oh yea . btw . thank you la kat seseorang yang cakap aku stay dgn baby aku ni sb duit , blablabla . 
WATCH YOUR WORD SWEETIE :*

bodoh nya kau tak faham SAYANG tu mcm mana . 

so aku harap masuk tahun ke 4 ni . hubungan kitorang akan jadi lg serius dan hehe . faham2 lah .

hehe . okay sumorang . 
i love you :D
haha .



0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.