Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
DiARi KECiL HiDAYAH MOHKTAR

Wednesday, January 11, 2012

hide the tears away ..

ada orang tanya aku..
kenape kau asyik senyum jer.. takpernah tengok kau sedih.. kau mesti gelak kan ..
hahaha
kawanku..
 look at this





faham tak ?
aku nak sedaya upaya aku tok tak sedih depan kwn2 aku..
aku tanak orang nampak ag air mata aku..
aku tanak org nampak kekecewaan aku..
kau tahu kenapa?
sb aku dah penat bersedih :)
akku nak hargai kehidupan aku..
aku tak hidup tuk bersedih..
sementara aku hidup  biar lah aku tersenyum ats kesedihan aku..
sementara aku mampu..
sebelum air mata aku jatuh sekali lagi..

aku percaya ;)

setiap hari2 aku yg sekarang akan aku penuhi dgn senyuman..
aku tanak jd pemarah mcm dulu..
aku tanak mudah menangis..
tipu la lau aku cakap aku tak menangis..
aku nangis la..


ingat aku alien ker :p

hahaha
maaf aku tak sempurna.. :)

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.