Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
DiARi KECiL HiDAYAH MOHKTAR

Wednesday, May 22, 2013

HISYAM

okay . assalamualaikum wahai readers blog sy yg tak seberapa ni :)
lame tak update . malas , hahah .


okay kenapa tajuk dia HISYAM ?
hmm . simple . dia WAJAH KESAYANGAN saya :)

wajah kesayangan hamba berbaju purple , takkan pengantin pulak . lewls


okay jom flashback . almost 4 tahun jugak aku dgn dia ni . gaduh bagai nak gila cemana pun , hmm sampai arini gak . hehe .

tipu le kate kalau tak menyakitkan hati . sb aku pun suka menyakitkan hati dia . hahah  . but then , bersyukur sb susah senang dia ada . penat melayan kerenah aku ni , tp dia sabar je jugak . okay i'm the one who always have the negative thinking in this relationship . sorry sayangku . hehe .

kenal dah lama , hampir 4 tahun . walaupun masing masing dgn life masing masing . kami tak banyak spend time sama sama atas faktor jarak dan kekangan masa . tak mcm couple lain la kirenye . dating sana sini . kami jarang dgn semua tu :)

ni masa kakak aku kawen la , dah terang2 kan :)
rasanya sejak dah berbaik dr bergaduh besar 1 tahun setengah yg lepas , kami ambil langkah utk makin serious .
okay aku bawak dia jumpa mak and abah . and they give us a positive feedback ! okay sweet heart , approved :)
<3
hehehe . ni pic latest kami , bukan pic masa mak abah approve dia tu :p hehe . lepas tu raya tahun lepas dia bawak family dia jauh2 dr ipoh dtg negeri sembilan . sb nak kenalkan keluarga kami dan itu lah pertama kali aku jumpa mak ayah dia dan adik lelaki dia :)

hehe . lepas tu dtg lg bawak mak ayah dia masa kakak aku kawen ni . tp tak sempat nak snap pic sesame sb ai busy sikit that time .
lewls . tp sempat la layan family dia :)

dia dgn aku , susah senang , pahit manis , dah bengang2 , menyampah2 ngan aku agaknya . dia ada lg kat sisi aku . so cemana nak ckp lg ? :)

korang tolong lah doakan kami ni , kekal sampai bila bila . dr zaman sekolah lg aku kenal dia . hopenye dapat sampai keakhir hayat gittew . hiks .

so my MOHAMMAD HISYAM , 

i love you . tu je nak cakap . hehe . take care of yourself and your family . 

yg ikhlas ,

ayang :* (flying kiss)






0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.