Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
DiARi KECiL HiDAYAH MOHKTAR

Friday, September 28, 2012

selisih faham -_-

 hidup mmg akan selalu ada salah faham . tp taksangka berbaik dgn seseorang yg pernah jd kisah silam untuk dia buat dia marah .
ya allah wahai sahabatku , sy tiada masalah dgn gadis itu , so kalau sy berbaik dgn dia sekali pun , jangan lah tu jadi punca awk taknak kawan dgn sy lg. maybe la , maybe dia tak suka sy berbaik dgn gadis tu . sb taknak sy cerita apa apa . btw wahai sahabatku yg ku sayangi . kalau kita tak buat salah buat apa kita nak takut kan ? u don't have to worry about anything pun . u should trust me . tp aku takkan nak pakse die baik dgn aku kalau dia rase ape aku buat tu salah , depends on him . aku tak kisah lah .
and walaupun aku rasa tindakkan aku tak salah langsung . aku tetap nak mintak maaf kat dia . so dekat blog ni . mana tau dia terstalk ke whatever ke , i'm sorry okay u . tak tenang la i dok pk pasal ni . tp takpe kalau u rasa i salah . terang2 i mintak maaf . kite pun kawan je kan , i rase takperlu nk marah i sampai mcm tu sekali . 

okay sorry dari dalam hati . :D 

okay , tu je . maaf kan sy insan yg kerdil ini .

nah bunge :D 

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.